Ostrava na růžovo
Jednou z nových cest vinného marketingu se před třemi lety vydala Ostrava. Forma pojetí degustace ještě více naplňuje cíl „JÍT S VÍNEM ZA LIDMI“ Prezentace se koná formou pultové degustace vín – trhu s víny v přímo v obchodní zóně, navíc nedaleko břehů řeky Ostravice. Na místě se prezentuje nejen víno, ale také pivo z minipivovarů. Cílem je přitáhnout k růžovým a perlivým vínům kromě žen, také jejich může. I zde probíhá interaktivní komunikace s návštěvníky, její součástí jsou i soutěže o vinné ceny – například soutěž o nejrůžovější pár, nebo znalostní testy. Degustace je organizována systémem all inclusiv, který umožňuje návštěvníkům ochutnat maximální množství vzorků.
Podívejte se, co vše bylo k ochutnání
Těšíme se na vás na posledním Dnu v růžovém: